Serviceavtale Nasta

Gi maskinene dine det de fortjener – tegn serviceavtale idag!

Ved å tegne serviceavtale på dine nye Hitachi eller Bell anleggsmaskiner får du utvidet garanti. Den utvidede garantien gjelder (etter kundens valg ved maskinhandelen) fra 3 til 5 år eller 6 000 til 10 000 timer (avhenger av hva som inntreffer først)

Serviceavtale hos Nasta dekker følgende:

  • Arbeid
  • Årskontroller
  • Olje og filtre til enhver service
  • Servicedeler, reimer og pakninger for servicepunkter
  • Alle kontrollpunkter sjekkes i henhold til servicemanual
  • Diagnostisering
  • Alle reise- og arbeidskostnader dekkes ved eventuelle garantireparasjoner

Med Nasta Serviceavtaler er det ingen skjulte kostnader. Ta en prat med en av våre serviceavtaleansvarlige eller ring din lokale selger for å få vite mer.

Les hva vår kunder Bergquist Maskin AS og Fossum Anlegg AS mener om serviceavtaler hos Nasta:

Bergquist Maskin og Transport AS

Steinar Bergquist:
En fornuftig og forutsigbar totalpakke

Steinar Bergquist daglig leder Bergquist Maskin og Transport AS i Rømskog, deler sine tanker om serviceavtale.

“Vi har serviceavtale med Nasta på våre maskiner. Avtalen sikrer meg som daglig leder en forutsigbar hverdag. Jeg mener det er en fornuftig måte å gjøre det på. Det koster mye penger og krever en del ressurser å kunne holde dette selv. Maskinene blir etterhvert mer og mer kompliserte og vi blir avhengig av å få hjelp av faglærte folk. Det får vi hos Nasta.

Vår første graver var en Hitachi og den var vi veldig godt fornøyd med. Siden dengang er det blitt mange Hitachier i maskinparken. Det er ingen tvil om at selv den beste selgeren får ikke solgt maskin nummer to uten at han har et godt og solidt serviceapparat i ryggen. Samarbeidet med Nasta fungerer godt.

Vi har nå syv Hitachigravemaskiner, som det sjeldent er noe galt med. Likevel er det en trygghet å vite at dersom det skjer noe med maskinene er det bare å ringe. Det er også positivt med garantitiden på 3 år / 6000 timer som følger med ved tegning av serviceavtale. Måten serviceapparatet håndterer kunden og følger opp klager er avgjørende for videre kjøp. Kjøp av maskiner blir gjort basert på hvordan totalpakken som leverandøren kan levere ser ut – både med hensyn til maskin og serviceapparat.

Serviceavtale er med på å forsterke totalpakken som Nasta leverer idag – og gjør min hverdag mer forutsigbar.”

Steinar Bergquist daglig leder Bergquist Maskin og Transport AS i Rømskog

Fossum Anlegg

Arve Birkelund:
En fremtidsrettet investering

Arve Birkelund, administrativ leder i Fossum Anlegg forteller hvorfor han har valgt å ha serviceavtale på sine maskiner.

“Vi skrev vår første serviceavtale med Nasta for over fem år siden. For oss er det en selvfølge å ha serviceavtale på maskinene våre. I takt med at maskinene i fremtiden vil bli mer og mer avanserte blir det også viktig for maskin-entreprenører å bruke fagfolk til jobben. Med serviceavtale fra Nasta får vi en servicemekaniker som stiller opp på kort varsel og kan sakene sine. Servicene legger vi til dager sjåførene har fri slik at vi unngår unødvendig ståtid.

Når vi har et godt maskinmerke, topper vi dette med en god serviceavtale. Det er apparatet som leverandørene har rundt seg som er avgjørende for vårt maskinvalg. Nasta serviceavtale sikrer at våre maskiner til enhver tid er operative og driftsikre. Dessuten ser vi fordelen ved at vi får en komplett servicehistorikk på maskinene ved videresalg, noe som gjør både kjøps-og salgsprosessene mye enklere.

Nasta serviceavtale er for oss rett og slett en investering i fremtiden og en sikkerhet i hverdagen!”

Arve Birkelund, administrativ leder i Fossum Anlegg
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0

Start typing and press Enter to search