OilQuick

Velg tema

00:26 – UTVENDIG KONTROLL
01:17 – Sprekker og skader
01:25 – Løftekrok
01:33 – Kontakt
01:46 – Bolter
01:54 – Slanger og sylindere
02:16 – Sentralsmøring
02:48 – Koblinger HK-feste

03:47 – INNVENDIG HYTTE
03:57 – Spaker
04:04 – Hyttemodul
04:10 – Skjerm
04:18 – Kjøring med annet utstyr uten Rotortilt
06:05 – Åpne HK-feste
06:52 – Feste tilt og skuff
08:48 – Tilt coupler
09:46 – Ta av skuff
10:22 – Ta av Rotortilt

Tilt og HK-feste

Rotortilt er svært populært her i Norge. Derimot er det svært sjeldent å se på maskiner ellers i Europa. Ofte er det slik at vi derfor her i landet må tilpasse maskinene til bruk av slikt utstyr. Tilpassningene varierer etter hvilken type jobb maskinen skal brukes til. På grunn av dette er det ikke alltid maskinen fungerer slik du som fører optimalt hadde forestilt deg. Heldigvis har vi i Nasta et stort serviceapparat som står klart til å hjelpe deg. En god dialog med din lokale servicemekaniker er viktig for at du skal få mest mulig ut av din maskin til enhver tid. Pass på å nevn ting du ikke er fornøyd med i det du ringer din serviceleder eller mekaniker – slik at mekanikeren kan være mest mulig forberedt både mht oppdateringer og utstyr når han kommer på besøk. Dette kan i mange tilfeller spare deg for et ekstra servicebesøk og ekstra kostnader.

Husk at bruk av rotortilt tilsvarer omtrent prisen på service på maskinen. Dersom du ikke trenger tilt så kan det kanskje lønne seg rent økonomisk å ta den av.

Feiljustering av tilt kan fordoble dieselforbruket ditt. Vær derfor obs på at maskinen din fungerer optimalt – slik at maskinen din bruker minimalt!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0

Start typing and press Enter to search